در دیدار امام جمعه شهرستان جغتای مطرح شد:

دفاع مقدس؛ دانشگاهی که در آن دانشجویانی تربیت یافتند که اهداء جان در  آن جزء افتخارات است+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای، در دیدار با امام جمعه شهرستان گفت: دفاع مقدس همچون دانشگاهی است که در آن دانشجویانی تربیت یافتند که اهداء جان در  آن جزء افتخارات هست.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۴۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی از جغتای، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسئولین ادارات، بسیجیان، پاسداران و پیشکسوتان جهاد و شهادت، با امام جمعه شهرستان جغتای دیدار کردند.

در این دیدار، سرهنگ رامشینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جغتای ضمن بیان فعالیت های مهم و اقدامات شاخص بسیج شهرستان در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس همچون دانشگاهی است که در آن دانشجویانی تربیت یافتند که اهداء جان در  آن جزء افتخارات هست.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب است، دفاع مقدس نشان داد که با ایمان به خدا و بدون توسل به دنیا می‌توان مقابل قدرتمندترین افراد ایستاد. 

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام تقی پور، امام جمعه شهرستان جغتای ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، بیان کرد: آیات شریفه «وماخلقت الجن و الانس الا لیعبدون»  و آیه شریفه «والجتنبو الطاغوت» مصداق واقعی دفاع مقدس است، اجرای این دو در کنار هم است. 

وی، تاکید کرد: در مقابله با طاغوت از یک دین و مذهب شهید نداشتیم بلکه در دفاع مقدس از همه ادیان و مذاهب شهید داشتیم چون همه می‌دانستند« والجتنبواالطاغوت» دستور خداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار